Перед виконанням вправ:
Підручник Інформатика7 клас
Тема 1. Служби Інтернету
Урок 3. Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Основні ознаки спаму й фішингу. Використання адресної книги та списків розсилки.
Виконати Практичну роботу (Відкрити)
Переглянути презентацію (Відкрити)
Виконати Практичну роботу (Відкрити)
Урок 5. Використання інтернет-ресурсів для спільної роботи. Рівні та способи доступу до ресурсів. Зберігання даних та колективна робота з документами в Інтернеті; керування спільним доступом до них.
Переглянути презентацію (Відкрити)
Виконати Практичну роботу (Відкрити)
Тема 2. Табличний процесор
Урок 7-8. Табличний процесор, його призначення. Об'єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги
Виконайте вправи:
1. Інтерфейс табличного процесора (Відкрити)2. Об'єкти табличного процесора Excel та їх властивості (Відкрити)
Урок 9. Типи даних: числові, грошові, дати, текст, відсотки. Введення, редагування й форматування даних основних типів.
Виконайте вправи:
1. Уведення даних та редагування електронних таблиць (Відкрити)
2. Робота з даними електронної таблиці (Відкрити)
3. Форматування об'єктів електронної таблиці (Відкрити)2. Робота з даними електронної таблиці (Відкрити)
4. Формат даних (Відкрити)
Урок 10. Адресація. Формули.
Виконайте вправи:- Повторення Формат даних (Відкрити)
- Правила запису формул у табличному процесорі.(Відкрити)
- Табличний процесор. Обчислення за формулами (Відкрити)
- Табличний процесор. Лінійний запис виразу. (Відкрити)
А тепер відпочинок: розгадайте ребуси
І ще трішки ребусів
Урок . Діаграми в табличному процесорі
Виконайте вправи:- Правила запису формул у табличному процесорі.(Відкрити)
- Об'єкти діаграми.(Відкрити)
- Елементи керування для редагування діаграми.(Відкрити)
Тема 3. Алгоритми та програми
Урок 17. Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей.
Виконайте вправи:
- Моделі (Відкрити)
- Моделювання.(Відкрити)
- Групи моделей за способом подання. (Відкрити)
- Моделі та моделювання. (Відкрити)
Немає коментарів:
Дописати коментар